Basiscursus fotografie 2020

Obscura vzw is een fotoclub voor iedereen.

Diegenen die willen starten met deze boeiende hobby krijgen de kans een cursus te volgen die hen zeker een eind op weg zet.

Ook voor amateur familiefotografen die nu eens willen weten hoe het echt in mekaar zit is dit een aanrader!
Diafragma? Scherptediepte? Sluitersnelheid? ISO? Na de cursus zijn het geen geheimen meer voor je.

Een vereiste is dat je beschikt over een spiegelreflex camera (met verwisselbare lenzen)

of een betere systeemcamera (met verwisselbare lenzen) waarop manuele instellingen mogelijk zijn.

De volgende cursus gaat door in maart 2020.

De cursus van vijf zondagen.

Zondag 8 maart 2020: digitale fotografie, leren kennen en gebruiken van ons materiaal, fototips.

Zondag 15 maart 2020: belichtingsdriehoek: diafragma, sluitertijd, ISO.

Zondag 22 maart 2020: praktische oefensessie, bij goed weer buiten op verplaatsing.

Zondag 29 maart 2020: fototips, bespreking foto's.

Zondag 10 mei 2020: terugkomdag, vragen en antwoorden.

Deze laatste zondag wordt aan de cursisten ook een ontbijt aangeboden.

Extra en vrijblijvend voorzien we op donderdag 19 maart 2020 een kennismaking met de leden van onze club en extra kans om vragen te stellen.

Aanvang 9.30 u., einde +/- 12 u.
De cursusprijs is 140 €.
In deze prijs is het cursusboek, een drankje, ontbijt (op laatste dag), onkosten en verzekering inbegrepen.

U dient zich in te schrijven via het inschrijvingsformulier hieronder.

De inschrijving is pas definitief wanneer het inschrijvingsformulier is ingevuld én  zodra het cursusgeld werd overgemaakt op rekening van:
Fotoclub Obscura vzw Zoersel BE12 8538 4888 2192
Noteer 'fotocursus' en uw naam in de mededeling.

De cursus gaat door in het clublokaal van Fotoclub Obscura, Zonneputteke 1/B, 2980 Zoersel, België. Zie 'Waar'.

Meer informatie bij Paul De Houwer, Pijlstraat 18 te 2980 Zoersel (GSM 0474 32 23 29).

Inschrijvingsformulier

Inschrijvingsformulier basiscursus fotografie 2020

VOLZET

De cursus 2020 is volzet.

U kan via onderstaand formulier wel opgeven dat u interesse heeft.

Hiermee komt u op een reservelijst,

en zullen we u op de hoogte houden van de volgende cursus.

Interessante links bij de basiscursus fotografie