Fotogroep Antwerpen vzw

FgA vzw is voor de provincie Antwerpen het aanspreek- en steunpunt voor al wie in groepsverband of individueel, niet beroepsmatig, actief is of wil zijn op het vlak van fotografie. FgA vzw is erkend door het Centrum voor Beeldexpressie vzw en is de vertegenwoordiger van de afdeling fotografie bij CvB Antwerpen vzw.

Doelstelling: Het inrichten en steunen van manifestaties voor een breed publiek.Samenkomsten beleggen waar prominente sprekers vorming aan onze leden bieden.

Materialen uitlenen aan de aangesloten kringen zodat zij hun manifestaties tot een hoger kwaliteitsniveau kunnen optrekken.

Cursussen inrichten om de leden de kans te bieden zich te vervolmaken in de onderscheiden disiplines van de amateurfotografie.

Een maandelijks tijdschrift uitgeven om een zo breed mogelijke informatie aan te bieden aan de abonnees.

Favoriete berichten