Basiscursus Lightroom

Basiscursus Lightroom 2019

Fotoclub Obscura organiseert in samenwerking met MultimediaZ een basiscursus Lightroom.

Adobe Lightroom is software voor het beheren, bewerken en afdrukken van je foto's.

Deze cursus is bedoeld voor mensen die graag foto's nemen en ze goed willen beheren.
Mensen die hun foto's net een tikkeltje pit willen geven door ze op de juiste manier te bewerken.
Mensen die hun foto's willen afwerken voor druk of internet.

Kortom: fotografen die hun foto's beter willen afwerken.

Het is een basiscursus. We bekijken het beheren, bewerken en afwerken van foto's, maar gaan niet in op de kleine details van het programma. De cursus is bedoeld voor mensen die met Lightroom willen starten, niet voor mensen die Lightroom al langer gebruiken.

De cursus is gespreid over vier avonden, met maximum 15 deelnemers. Voor elke deelnemer staat een laptop met Lightroom 6 ter beschikking, zodat je niet alleen hoort en ziet hoe je er mee kan werken, maar ook kan ervaren en toepassen.

De cursus gaat door in het lokaal van Fotoclub Obscura te Zoersel op volgende dagen:

Woensdagen 23 en 30 oktober, 6 en 13 november 2019,
telkens van 19.30u. tot 22u.
Deze cursus wordt gegeven door Peter Van Gils.

De deelnameprijs is 120€. Hierin is begrepen: 10 uur les, het gebruik van een laptop per deelnemer, individuele ondersteuning, professionele lesgever, handige 'spiekbrieven' als ondersteuning.

De inschrijving is pas definitief:

• zodra het invulformulier hieronder is ingevuld

• zodra het cursusgeld werd overgemaakt op rekening van:

MultimediaZ  BE43 9733 5721 8601
Noteer 'cursus Lightroom' en uw naam in de mededeling.

Alle info en meer informatie over de inhoud van de cursus via onderstaande knop:

Inschrijven voor de basiscursus Lightroom

Afgelopen

De cursus 2019 is afgelopen.

U kan via onderstaand formulier wel opgeven dat u interesse heeft.

We zullen u op de hoogte houden van een eventuele volgende cursus.

Interessante links bij de basiscursus Lightroom